Eykabaha's Blog
♥ Its Me! ♥

20120418_011716_zps5892958a photo 20120418_011716_zps5892958a.jpg
Eykabaha
Going to be twenty three
Graduated Diploma IT
Now Degree in IT
Spoiler of English Language
"Make it Simple"


♥ Its Love! ♥

En Baharudin and Pn Wan Aini Daughter
Ajun Zulkifli Best Friend


♥ Wishlist! ♥

Diploma in IT
Degree in IT
Own Beautiful Blog
Owner of THE SYA'S

♥ Contact Me! ♥


♥ Peeps! ♥


♥ Scream! ♥



♥ Title Sidebar! ♥



♥ Banker! ♥



♥ Master! ♥
Template: NSHOO
Lelaki sukar memahami wanita

  • Walaupun depan anda dia hanya mendiamkan diri, tetapi anda harus sedar bahawa lelaki tidak suka jika pasangannya berbelanja tanpa konsep yang jelas dan boros. Yang mereka inginkan, sebaiknya jika anda ingin membeli baju, beg tangan atau kasut, terus sahaja ke tempatnya. Tidak perlu lagi ke kedai-kedai lain, misalnya singgah beli alat mekap atau mampir di kedai aksesori.
  •   Boleh dikatakan hampir semua lelaki senang memiliki pasangan dengan bentuk tubuh langsing tetapi juga rasa kesal jika telinganya sering diasak dengan keluhan “wah, berat badan saya naik lagi…”. Sekiranya anda sedang berdiet, lakukanlah dengan serius tetapi jangan mengeluh soal tubuh anda. Kalau setakat berat badan naik satu dua kilogram, tidak perlukan diucapkan berulang-ulang di depannya.
  •  Mengetahui bahawa pasangannya mempunyai koleksi gincu lebih dari sepuluh batang, boleh membuatkan lelaki berfikir macam-macam. Salah satunya, “apakah dia ni tak cukup hanya dengan satu.” Jadi lebih baik anda menyimpan sebahagian gincu itu di tempat tersembunyi. Cukup bawa satu atau dua sahaja dalam beg tangan.
  • Lelaki sering kali pening jika terpaksa menjawab pertanyaan tentang bekas kekasihnya. Ini membuatkan dia merasa seperti diadili. Biarkan sahaja masa silamnya berlalu. Bertanya sekali saja cukup, selebihnya perhatikan sahaja kejujuran dan kesetiaannya.
  •    Lelaki selalunya banyak mempunyai pasangan yang cantik. Tetapi anda harus tahu bahawa lelaki akan bingung dibuatnya jika dia tahu pasangannya mengenakan apa-apa sahaja yang palsu, dari hujung rambut sampai hujung kaki. Sebaiknya anda berhias sedang-sedang sahaja. Tampillah dengan sederhana tak perlu tampil seperti topeng.
  •  Lelaki juga hairan, malah merasa tidak dihargai jika pasangannya berkata, “tak ada moodlah..”.  sebaiknya sampaikan dengan bahasa kasih dan sayang, pendek kata dengan kalimat yang mengenakkan dan tidak membuatnya tersinggung, dan dia pun tidak merasa dipinggirkan.
  •  Lelaki tidak suka dengan kebiasaan wanita yang sibuk menelefon temannya satu persatu sebelum pergi ke pesta. Apa lagi kalau hanya sekadar bertanya, nak pakai baju apa? Lebih baik anda kelihatan yakin dan jadi diri sendiri.
0 SAID SOMETHING


Older Post | Newer Post