Eykabaha's Blog
♥ Its Me! ♥

20120418_011716_zps5892958a photo 20120418_011716_zps5892958a.jpg
Eykabaha
Going to be twenty three
Graduated Diploma IT
Now Degree in IT
Spoiler of English Language
"Make it Simple"


♥ Its Love! ♥

En Baharudin and Pn Wan Aini Daughter
Ajun Zulkifli Best Friend


♥ Wishlist! ♥

Diploma in IT
Degree in IT
Own Beautiful Blog
Owner of THE SYA'S

♥ Contact Me! ♥


♥ Peeps! ♥


♥ Scream! ♥



♥ Title Sidebar! ♥



♥ Banker! ♥



♥ Master! ♥
Template: NSHOO
dunia pondan ;)

 
KUALA LUMPUR: Dia berkahwin atas dasar suka sama suka. Namun apabila usia perkahwinan mencecah lima tahun dan selepas melahirkan anak kedua, suaminya melakukan kejutan apabila mendakwa berkahwin lain secara sembunyi di Thailand.
    Walaupun hatinya luluh, dia tetap menerima berita itu dengan rela selepas dimaklumkan madunya yatim piatu dan hidup dalam kesusahan.

    Namun, selepas setahun setengah hidup ‘bermadu’, dia menerima kejutan lebih besar apabila watak isteri kedua yang didakwa suaminya langsung tidak wujud.
    Malah, ‘isteri kedua’ itu rupa-rupanya pondan yang sering dijadikan teman tidur suaminya apabila kononnya tiba giliran bermalam di rumah isteri baru
   Mahu dikenali dengan nama Sara, 35, wanita ini menuntut cerai selepas suaminya mengakui ‘tawar hati’ dengan belaian wanita, sebaliknya lebih menyukai pondan kerana pandai melayan dan mengambil hatinya.
 
p/s OK...skg ni ak nk tnye pndapat whai kaum adam d sne?np bnda ni sume prlu trjadi?tdak ckopkah belaian yang d brikan oleh kaum hawa untuk kamoo sume whai kaum adam?ish..istighfar lah byk2..tlong bg pndapat korg cket..lau korg nk bce artikel ni lbeh lnjut..kOrg g kdai n bli surt khabar mymetro k..hehe lau mlas jus bce on9 ajer...heheh

4 SAID SOMETHING


Older Post | Newer Post